9. elokuuta 2012

Ilmoja pidellyt?


Koko aamun olen tutkaillut netistä vain suolistokaasujen syitä ja tekijöitä. Viikko ollut edellisiin paljon tuskallisempi juuri näiden vuoksi, ja jokainen aamu olenkin herännyt jalkapallo vatsassani. Misa on pyöritellyt silmiään ja katsonut kun olen toisinaan töröttänyt lattialla pylly kohti kattoa, toisinaan taas polvet korvien vieressä kerällä kuin pallo. On ollut lähellä etten ole tökännyt reikää vatsaani ja toivonut ilman sitä kautta tulevan ulos. Mutta internetin ihmeellinen maailmakaan ei auta kun takaraivossa on myös muiden antamat neuvot.

Lääkäri sanoi, ettei se ole normaalia jos vatsa toimii jokaisen ruokailun jälkeen. Internet taas antaa seuraavan neuvon; Mikäli kärsit ummetuksesta, vältä perunaa, valkoisista vehnäjauhoista tehtyjä tuotteita, suklaata, makeisia, leivonnaisia ja juustoja. Vatsan on hyvä toimia päivittäin, vaikka joka aterian jälkeen. [Lähde:Trendi]
 
Mutta luotanko minä yleensäkään lääkärin tai internetin sanomaan? No kenen sanaan minä sitten luotan, keneltä kysyn neuvoa ja tieteellistä apua. Keneltä minä saan myös tuen tähän. Haisulilta. Kiitos hänelle siitä. Nyt yritänkin toimia yksin hänen ohjeistuksellaan ja saada ainakin yhden leivän päivääni, vaikka en olisikaan hänen seurassa. Kai se yksinkin on onnistuttava? Tai niin kuin Mamma sanoi ”kuvittele vaikka että se haisuli istuu siinä sun edessä ja syö sun kanssa”. Tosin ei Mamma sitä haisuliksi kutsunut, ihan nimellä vain.

”Okei J Tuutko siis sen jälkeen käymään? J joo oon ylpee J toivotaan et siin leiväs on sitä taikaa eikä tuki paikkoja” –Haisuli 10.11.2011 (viestittelyä osastojen kesken)