25. tammikuuta 2017

Koiramaisia vastauksia

Tämä ihana kysely eläimenvastaamana tuli eteeni saijiksen blogista ja koska koiria ei ole niin paljon näkynytkään viimeaikoina päätin tehdä tämän, ja samalla esiin pääsee myös uusin perheenjäsen Richie jota ei ole erikseen esitelty. Hän tosiaan tuli luokseni tuon hiljaisen blogitauon aikana ja instagram seuraajat ovatkin ehkä huomioineet (ja ihastuneet) tähän nuoreen herraan. Liekö tuo pitkä kieli se mikä saa jokaisen rakastumaan.. 
Mutta aloitetaan järjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan.


Olen…
Misa. 11vuotias chihuahua neiti. Äidin ykkösprinsessa.

Parhaat päikkärit nukun…
kun masu on täynnä makkaraa ja äidin tyynyn päällä. Mieluiten yksin ja mahdollisimman kaukana tosta nuoremmasta pojasta. Se on ilkee kun välillä yrittää tunkea viereen ja viedä koko tyynyn. Se ei ole vieläkään ymmärtänyt että kaikki on MUN

Paras kaverini on…
mun pappa. Siltä saa aina herkkuja ja makkaraa kun äidin silmä välttää. Sitten sen masu on maailman kivoin nukkumispaikka myös.

Jos saisin valita, ruokakupistani löytyisi aina…
Gotler makkaraa. Saan sitä ainoastaan papan antamana kun äiti ei halua koskeakaan siihen.

Kun minua pyydetään tuomaan lelua, kannan omistajani eteen…
oman takapuoleni. Minua ei leikkiminen kiinnosta koska olen kuningatar ja minua kuuluu rapsutella ja minun pyyntöihini kuuluu vastata.

Kotihiiri, agilitykiitäjä vai näyttelyiden palkintorohmu?
kotihiiri, tai pappamamma hiiri, sieltä minut saa välillä kantaa kotiin kun en suostuisi mitenkään lähtemään! Äiti tosin sanoo että ilman polvivikaa minusta olisi tullut takuulla palkintorohmu koska olen maailman kaunein!

Mikä muisto tai tapahtuma on jäänyt pörröisestä elämästäsi parhaiten mieleen?
Ensimmäinen paras muisto taisi olla kun äiti otti minut sänkyyn viereensä nukkumaan, vaikka sen aikainen isi kielsikin, tai kun varastin sen leivän päältä kalkkunasiivun sen katsoessa muualle. Toinen todella upea muisto on kun palasin äitini luokse vuoden erossa olon jälkeen kun kasvattaja yritti pitää minut omanaan. Onneksi äiti jaksoi taistella.

Kenet blogosfäärin karvaturreista haluaisit tavata?
Jonkun rauhallisen ja hiljaisen tyypin. Tuo äitin Camipupun Teukka voisi olla arvoistani seuraa.
--

Olen..
Ritchie. 6-vuotias lumipallo chihuahua. Vaikka karvat peittävätkin sen, olen meidän katraasta kevyin ja painankin vain vähän päälle 2kg.

Parhaat päikkärit nukun..
Aina. Ei ole aikaa eikä paikkaa missä en nukkuisi, mutta yleensä kyllä etsiydyn jonkun viereen nukkumaan

Paras kaverini on..
Entisestä perheestä chihuahua Preston joka tulee meille aina kyläänkin usein, ja uuden perheen nuorukainen Rafi 

Jos saisin valita, ruokakupistani löytyisi aina..
Ruokaa, kaikkea sitä mitä äitikin syö. Kurkku on nannaa, omena oli nannaa, kaikki on nannaa.

Kun minua pyydetään tuomaan lelua, kannan omistajani eteen..
Katson Rafia sillä se vie aina kaikki lelut äidin eteen. Minä meen sitten mukaan pyörimään kun lelu lentää. Olen tunnelmassa mukana.

Kotihiiri, agilitykiitäjä vai näyttelyiden palkintorohmu?
Kotihiiri, vaikka kyllä minä seuraan uskollisesti äitiäni minne ikinä hän meneekään!

Mikä muisto tai tapahtuma on jäänyt pörröisestä elämästäsi parhaiten mieleen?
Varmaan kun tulin ensimmäisen kylään nykyisen äidin luokse, ja käytiin katsomassa äidin vanhempia ja siskonpoikaa. Niin monta rapsuttajaa ja rakastajaa että tiesin kuuluvani tänne. En paljon taakseni katsonut kun sain tietää että pääsen äidin luokse ikuisiksi ajoiksi.

Kenen blogosfäärin karvaturreista haluaisit tavata?
Olen aika erakko niin mieluiten niitä omistajia tapaisin, varsinkin jos ne rapsuttaisi minua.
-- 

Olen..
Rafi. 4-vuotias chihuahua poika. Olen nuorimmainen ja aikamoisen eloisa, äidin sanoin pieni ADHD.

Parhaat päikkärit nukun..
Silloin kun kukaan ei ole paikalla tai liiku. Koska muuten se on ajanhaaskausta kuluttaa nukkumiseen kun muut ovat hereillä ja voi juosta ja leikkiä ja saada hepuleita ja syödä sormia, ja leikkiä ja juosta..

Paras kaverini on..
Preston, Ritchie ja Misa. Vaikka Misa välillä äriseekkin mulle mut kyl mä tiedän että se oikeesti rakastaa mua.

Jos saisin valita, ruokakupistani löytyisi aina..
Ruokaa ruokaa ruokaa ruokaa, mitä tahansa, mutta sekaisin menen makkarasta.

Kun minua pyydetään tuomaan lelua, kannan omistajani eteen..
Pehmolelu oravan, se on ihan lemppari kun se vielä vinkuukin kivasti!

Kotihiiri, agilitykiitäjä vai näyttelyiden palkintorohmu?
Äiti sanoisi tähän että kotikiitäjä koska en ole koskaan paikoillani.

Mikä muisto tai tapahtuma on jäänyt pörröisestä elämästäsi parhaiten mieleen?
Kun pappa rapsutti mua, sen oli ensin tosi vaikea sulattaa saapumistani perheeseen kun sen sydän oli kokonaan jo Misalla mutta pikkuhiljaa se lämpeni mullekkin ja nykyään meillä on kahdenkeskisiä keskustelujakin.

Kenen blogosfäärin karvaturreista haluaisit tavata?
Olen aika suojelunhaluinen että en hirveästi ketään ellei ole kärsivällinen ja omaa kokoluokkaa oleva. Kadulla toiseen törmätessä tuppaan nääs kertomaan ensin muille että tämä on mun perhe, mutta esimerkiksi koirapuistossa kaikki leikkivät karvaturrit on mun kavereita.