29. tammikuuta 2017

Aikuisten kaverikirja

Lapsena rakastin vastata ja saada vastauksia näihin, lopulta vakiokysymyksiä sisältävät ystäväkirjat tulivat syrjäytetyksi slämyjen, eli vihkojen jotka oltiin täytetty omilla kysymyksillä, tieltä ja niitä löytyy vielä muistolaatikoista muutama.. Joten kun sain Cami-pupulta tämän haasteen ajattelin muokata sitä hieman ”slämymäisemmäksi”, eli kirjoittamalla perään yhden oman kysymykseni. Ideahan tässä on se että kyselyä tosiaan jatkettaisiin sitä mukaan kun sitä eteenpäin toisille siirrettäisiin. Joten vaikka ehkä alkuperäinen idea näissä ei ole haastaminen, minä nyt heitän haasteita eteenpäin. Joten haastan Janeten, Mervin ja Nooran.

Nimeni on *Mira Maria
Jotkut tosin kutsuvat minua *pikkumiraksi, myyksi, mirtsuksi ja pupuksi
Olen syntynyt vuonna *1985, eli olen siis mielestäni *30-vuotias.
Lapsuuskotini langallinen numero: *8013513
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: *lastenhoitaja tai kirjailija
Mutta isona minusta tulikin: *kassaneiti
Täydellinen puoliso: *on vielä haussa, mutta uskon että niitä löytyy vain kirjoista
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: *liikkuisin enemmän, nukkuisin enemmän, kirjoittaisin enemmän
Harrastan nyt: *käden kuntouttamista, ulkoilua koirien kanssa ja epäsäännöllisesti valokuvausta,
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: *tai teemukillisen jälkeen Alessia Caran – Scars to your beautifull
Noloin teeveeohjelma josta pidän: *Solsidan, Emmerdale
Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): *juustomunakas koirille
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: *katson Misan pentukuvia
Lapsuuteni lempilelu: *Polly Pocket, ne alkuperäiset taskuun mahtuvat, Trollit
Lempilelu nykyään: *IPhone 7plus
Salainen paheeni: *kynsien pureskelu
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: *kaiken aikatauluttaminen
Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: *Elämä antaa meille vain sen verran kun jaksamme kantaa
Lause jonka kuulee suustani liian usein: no mun piti..