2. syyskuuta 2011

You'll never GUESS what i did today?






                                    






Noin. Tarviiko se edes sanoja. EI. Tai no pari. Ystäviltä saa huonoja vaikutteita ja Camilla vihaan sinua.
--





::Löysin Camillalle ostosreissulta haalarin::
Kävin siis ostoksilla tänään. Vapaapäivä melkein meni puihin töissä sattuneen sairaustapauksen vuoksi ja olin hereillä aamuyöstä valmiina pinkaisemaan töihin jos soittoa tulisi. Ei tullut ja minä päkerryin takaisin peiton alle.
Koska Misa oli ollut yökylässä vanhemmillani (olin eilen soittanut paniikissa äidille että ukkostaa ja ikkuna on auki ja Misa yksin kotona) päätin aloittaa aamun hitaasti edellisen päivän Emmerdalesta. (on muuten hirveän jännässä kohdassa!)
::Siirryin talviaikaan::
Lopulta pääsin kauppoihin ja kiusaamaan apteekin kassaneitiä. Menin pienen kukkaroni kanssa kassalle pyytäen valmiiksi jo anteeksi ja länttäsin kukkaron hänelle. Sisällä oli tasan 10e kymmenen- ja viidensentin kolikkoina.. Kyllä me nuoretkin osataan hidastaa kassalinjastoa.

Seuraavaksi rikoinkin varmaan joka ikistä nopeus ennätystä rienttäessäni hakemaan Misaa. Olin siinä ajatuksessa että isäni toisi Misan ennenkuin lähtee katsomaan Brandonia ja isäni siinä että minä menen hakemaan. No lähdin sitten hakemaan neitiä kotiin.
Syötyämme sekä kun olin pulissut maratonipuhelun porsaista Camin kanssa, lähdimme takaisin vanhemmilleni postin kautta. Vihdoinkin päätin ostaa kuulakärkikynän mistä roikkuu pikkumyy, se on kiusannut minua jokaisella posti asiointi kerrallani.
Taas jätin Misan mummolaan yökylään ja helpotin huomista aamuani taas hiukan. Voin herätä vähän myöhemmin. (en edes herää) Enää pitää muistaa hakea Cami ja työaamu on valmiina alkamaan. Saa vain nähdä millainen siitäkin tulee, akkalauma töissä ja jokainen on väsynyt. Levoton lauantai tiedossa.
Nyt monien sydänkohtauksien jälkeen olen valmis menemään nukkumaan. Ensin kotiin tullessani omenan kohdalla kuului joku kamala pamaus jonka johdosta ajoin loppumatkan kotiin kädet täristen. (ei, se ei ollut autoni) Seuraavaksi kotona makuuhuoneen lamppu räjähti. Tai siis paloi. Mutta kuului kova poks ja nyt makuuhuoneessa haisee palaneen haju. Ihkuu.
Sydämeni rauhoittuen nyt joksikin aikaa olen valmis siis nukkumaan. Eli simmut kiinni ja nukkumaan.
::Rakkaus jäi levollisin mielin yökylään::