17. heinäkuuta 2013

Jarrua toimittaja Mäkinen

Tahtoisin NIIIIIN sen ajatuksen siirtimen, mistä olen puhunut jo monesti. Tänäänkin koirien kanssa aamulenkillä tuli vaikka mitä mieleen, varsinkin kun kuuntelin harakan naurua, se oikein kiherteli. Sellainen kihertely minkä voisi olettaa kuulevansa vain piirretyissä, mutta siellä rappusten yläpäässä se naureskeli, ei mikään ihmekään olinhan minä juuri sängystä nousseen näköinenkin.

Lupailuni tiiviimmästä kirjoittelu tahdista ei siis toteutunut, vaan viime viikollakin heti työvuoron jälkeen suljin kaiken maailman ulkopuolelle väsymyksestäni johtuen. Camikin on hermostunut monesti kun en ole vastannut puhelimeen tai viesteihinkään, ilkeästi olen välillä vain laittanut puhelimeni äänettömälle ja antanut sen surrata rauhassa. Anteeksi siis kaikille keitä olen laiminlyönyt viime päivinä virtuaalisesti, aamu kuudesta iltapäivä kahteen saakka olen jaksanut hymyillä ja olla pirteä, sen jälkeen olen antanut vain naamani rutistua kuin rusina ja sulkea tosiaan koko maailman.

Nyt eilinen oli vapaapäivä, kuten on tämäkin, ja olen suorittanut tehtäviä ehkä liiankin touhukkaasti, sillä nukahdin eilen aurinkoon. Onneksi sentään en palanut, mikä onkin jo aikamoinen suoritus tältä kesältä, en ole palanut kertaakaan, en edes pienesti! Mutta sekin on sitten korvautunut pienillä työhaavereilla, poltin peukaloni bakery uunilla leikkiessäni sunnuntaina, ja sormet on täynnä pieniä viiltohaavoja.

Mutta nyt yritän saada viimeisenä vapaapäivänäni kirjoitettua jo valmiiksi postauksia jotka laitan ajastuksen kanssa tulemaan. Ja nyt työkaverin, ketä olen tuurannut, palattua lomalta minun työvuorotkin ovat pääosin taas iltapainotteista, joten aamupäivät voin kuluttaa taas kirjoittaen.

Älkää siis huolehtiko, täällä minä olen hieman kiireisenä vain ja yritän saada itseni jarruttamaankin hieman.