6. heinäkuuta 2013

Even if somebody tried to stop my heart I'm still alive I will never give up



Tiedän, tiedän että lupasin kirjoitella useammin mutta viimeaikoinen kiire on ajanut minut niin väsyksiin että olen uuvahtanut kotiin päästyäni ja harvoin jaksan edes kaivaa kannettavaa syliini. Ja puhelimella postaileminenkaan ei ole minua sillä inhoan sen hitautta ja sitä että teksteistä tulisi väkisinkin lyhyitä. Näin koneen kanssa tuntuu että kontrolli olisi paremmin hyppysissäni.

Mutta ei huolta, nyt alkaa vapaat aina keskiviikkoon saakka, joten jospa nyt vaikka ehtisin kirjoittamaan ja kertomaan mitä minulle kuuluu ja mitä minä olen kuluvina päivinä tehnyt. Ja miten olen pukeutunut, joka kostautuikin luultavammin kuumeiluna. Palailemisiin siis! Tässä kuvia kuitenkin viime ajoilta.



::Rafin aamupalana toimii myös mun sormi::


::Sain tollasen kylkiäisenä Royal Caninin koiranruoka ostoksesta::

::Konfirmaatio juhla-asua::

::Paikallaan pysyy vaikka tulisi kuinka kuuma..::

::..Kunnes Misa päätti että se on SEN paikka::

::Synttäripäivänä päätin pukeutua mekkoon::

::Säväytin hiuksiani::

::Löysin vihdoinkin omalla nimellä varustetun kokis pullon Nöykkiön valintatalosta! (sori Cami, siis vt:stä)::

::ElisaVahti vakoilua::