19. kesäkuuta 2014

Ilman käsiä!

Tätä ei varmaan kenenkään naisen pitäisi sanoa ääneen saati myöntää, (joten herkkänahkaisemmat sulkekaa silmänne)mutta minä olen todella huono ihohygienian suhteen. Siis se perinteinen naamanpesu, miten se voi olla niin vaikeaa? Normaalisti voi mennä (oikeasti!) päiviä että jaksan pestä naamaani, ja liikun edellispäivän meikeissä töissä ja ulkomaailmassa. Ja sen olen kyllä näköinenkin!

Joten kesti aikansa ennen kuin otin käyttööni tarjouksesta ostaman Clearasilin kasvopesuaine automaatin.

Ja voi että tuo on hauska! Pieni aikansa siinä, niin kuin naisilla yleensä, meni asetellessa ja olin menossa ostamaan uusia pattereitakin siihen, kunnes tajusin että takaa löytyy on/off –nappi. Auttaisikohan tämä ihmeellinen melkein automaattinen vekotin minua muistamaan kasvopesun useammin? No se jää nähtäväksi, toivotaan ainakin niin!