20. kesäkuuta 2014

Ale ostoksilla

Kesä tuoksuu kasteiselle nurmikolle ja nokkosille, siltä tänään aamulenkillä tuoksui. Aurinkokin paistoi ihanasti, vaikka ei ollut kovin lämmin, (milloin minulla muka ikinä olisi?), minä työnsin kasvot kohti aurinkoa ja nautin. Ja niin tekivät koiratkin. Oi kunpa jatkuisi tällaisena juhannus, ihanana olona.

Tuskin kukaan tulee vaatekauppaan juhannuksena..”

Ups, minä menin. Kävin hakemassa Cubukselta toisen collegepaidan, jota siskoni minulle suositteli. Yleensä minä en käy vaatekaupoissa, netti on asia erikseen, joten on ihanaa kun sisko on töissä sellaisessa ja voi aina minut vinkata ostoksille kun näkee minun näköisiä vaatteita. Ja paita oli vielä alennuksessa!


Paidasta ja ilmasta nauttien, tämä tyttö nappaa nyt koirat kainaloon ja suuntaa Haisulin luokse.
Viettäkää jokainen ihana juhannus, ja muistakaa juhannustaiat!