13. heinäkuuta 2011

Kiusantekoa neitsytmatkalla

Helsinki-Vantaan lentoasemalla




Nyt istutaan sitten koneessa ja sulatellaan ruokaa. Nikolla onkin sulattelemista, sillä söi myös mun ja Tiinan lautaselta. Tosin kaikki taisi syödä jotain toisen tarjottimelta. Mun ruokalistalta löytyi pinaattitäytteistä pastaa (Tiina söi), kasviksia, sämpylä (Niko söi), ananasta ja mandariinia (söin myös Tiinan). Nii ja sitten jonkun tyylisiä voileipäkeksejä ja mansikkahilloa. (hyi yök en syö)

Odotettiin kyllä kaikki aamupalaa, mutta Niko tais saada vaan KUNNON aamupalan. Sämpylän lisäks sil oli tietenkin nakit ja munakas, sämpylä sekä muffinsi. En vaan ymmärrä miten siihen poikaa mahtuu, söi nimittäin Tiinankin annoksesta vähän jauheliha (tms) pihviä. Käsittämätöntä. Eli ei lentokoneruoka saanut taaskaan multa huippupisteitä. Mut lentoemännät oli kivoja, sekotettiin heti aamusta lentoisännän pää monilla laskun osituksilla ja jaoilla ja pikkukolikoilla..
Tiinan laktoositon
Aika meni kyllä hyvin, elokuvana pyöri The Morning Glory, jonka oon halunnut nähdäkkin.  Diane Keaton tanssi 50centinkin kanssa siinä! Aika huisia.
Nikon tavis annos
--
Mutta nyt täällä Alanyassa, asteita on sellaiset lähemmäksi 40astetta, ja muut valittaa kuumuutta kun itse nautin. Matka lentokentältä kesti sellaiset parisen tuntia, joiden aikana teki mieli lyödä yhtä nitisevää ja narisevaa pikkupoikaa. En kestänyt. Pojalla kuitenkin oli ikää jo yli 10v ja valitti JOKA ikisestä asiasta, ja mikään ei kelvannut.
Hotelli osottautu ihan kivaksi, tälläinen kaksio keittokomerolla. Ja se tärkein, mun viilit OLI säilyny. Nyt kyllä harmittaa kun en ottanut niitä enempää, ja en laittanut niitä matkalaukussa pussiin.. Yksi oli mennyt vähän rikki ja sotkenut siskon ostamat kaks uutta mekkoa sopivasti. Mutta onneksi olen nainen ja Tiinalta löytyi pyykkipulveria.
Loppupäivä menikin ihan rauhallisesti. Käytiin kaupassa hakemassa tarvikkeita, löysin mm. 6pack lemon light ice teetä. NAM.
Ja mua on ehditty kiusaamaankin jo. Tarjoilija heitti vettä mun päälle ja lopun aikaa vain virnuili, sekä sain taas kuulla että en millään voi olla suomalainen koska mulla on liikaa pisamia. Kiitti infosta. Inhoon pisamia.
Ainakin kierrän alakerran ravintolan ja henkilökunnan kaukaa tästä lähtien. Liian noloa.
Nyt ei kyllä tule yhtään järkevää tekstiä, että huomenna uudestaan. Katsotaan olenko jo palanut ja mitä kivaa tuolta kaduilta tänään illalla löytyy! Jos vaikka kaupasta löytäisin soijayogurttia. Oi kunpa löytäisin.