8. joulukuuta 2016

Luokitus: elämä


”Jotenkin musta on vaan todella raakaa ajatella että joko oot paljon shoppaileva ja matkusteleva tyyppi, tai salilla 24/7 asuva ja paljon luomuruokaa syövä tyyppi taikka äiti niin menestyt täällä blogi maailmassa, mutta muuten oot ihan OUT etkä kiinnosta ketään.”
Näin kirjoitti Janette blogissaan janettenikki.blogspot.fi ja allekirjoitan tämän täysin. Itsekin monesti postaukset on jäänyt kirjoittelematta siitä syystä koska en tunne sopivani mihinkään genreen. Mikä minä olen? Miten luokittelisin blogini?

#lifestyle
Lifestyle antaa väärää kuvaa mielestäni, sillä sana style edustaa minulle tyylikkyyttä, sellaista kadehdittavaa onnellista tyyliä. Sellaista jossa asunnot on sisustettu valkoisiksi ja kuvista välittyy onnellisuus, mitä se sitten kertoo minusta kun sisustukseni on täysin musta. Mustaa mustan päällä.

#meikkaus
Kyllä minä meikkaankin, mutta en minä niistä kovin kiinnostunut ole, saati näytellä naamaani kuin ihaillen katsokaa kuinka kaunis olen tai meikkini on onnistunut. Hyvänä päivänä jaksan laittaa ripsiväriä niin että ne erkanevat kauniisti, kulmistakin saa ehkä jonkun näköiset. Mutta alustus, pehmustus, korjaus, häivytys… Liian hienosäätöjä vaativia toimia minulle, hermoni kestävät toisinaan eyelinerin käytön ja joskus sekin menee niin päin luomia että luovutan heti.

#kynnet
Kynsiblogia minusta ei olisi pitämään, sillä lapsena aloittamani harrastus nimeltään kynsien näpräys ja pureskelu ovat tehneet sen että kynsiä ei ole juuri ollenkaan, ainakaan niin paljon että niitä voisi esitellä.

Olisihan sitten tietenkin kaikki nämä kalliit hoidot ja palvelut mitä minullekin on yritetty mainostaa, geelikynnet, rakennekynnet.. Ripsipidennyksistä minä pidin, varsinkin kun olen niin laiska pesemään ripsiväriä pois. Mutta raha ratkaisee aina niin paljon.

#sinkku
Sinkkublogikin olisi aikalailla turha, olen sinkku mutta en ehkä sellainen, mitä odotettaisiin 30 ja risat ikäiseltä sinkulta. En metsästä, en saalista, en kahlitse, en itke enkä etsi. Miksi omistaa jotain mitä ilmankin selviää? Vai kuulostanko jo todelliselta vanhalta piialta, koska tähän ei ole ketään prinssiä ilmestynyt niin en minä niitä sammakoitakaan rupea suutelemaan. Ja lopulta se prinssiksikin luultu paljastuu mudassa eläväksi karjuksi.

#sinkkublogi,#asiakaspalvelublogi, #syömishäiriöblogi, #masennusblogi, #ruokablogi, #koirablogi,.. miten olisi hastag minä?


Janeten kirjoituksen voit lukea täältä.