25. kesäkuuta 2009

Otetaan askel ja katsotaan peiliin

Kun kuuntelet musiikkia mitä kuulet? Kuuletko artistin heleän äänen, kenties Rihannan tai Antti Tuiskun. Minä kuulen tunteen. Kuulen kuinka se tuntuu sydämessäni asti. Tunnen sanat ihollani jotka aiheuttavat kylmiä väreitä. Tunnen tunteita joita olen tuntenut. Minäkin tiedän mitä laulat, tiedän miksi laulat. Kuin tikarina suoraan sydämeen saat iskettyä melodialla minuun. toivot etten menisi kun siivet kantaa vaan jäisin vielä luoksesi sun kotiluolaan aamulla vaan uskoa koetellaan kuinka tän käy, lennänkö luotasi pois nyt sä tahdot tietää, tietää kestääkö tää tietää, että viereesi jään pakatut laukut oven vieressä, kuinka tän käy? ootko vain vieras mun elämässä, kuinka meidän käy? Kumma kyllä iskun jälkeen olen vielä elossa. Juoksen pakoon kuolemaa ja todellisuutta kuin Liisa peilimaailmassaan. Juokse juokse, älä katso peileihin. Älä katso totuutta silmiin. Leiki vielä hetki että kaikki on hyvin. Voidaanko jo hypätä suoraan tulevaan ja siihen päivään kun sinä näet mitä oikeasti olen ja lähdet pois. Mennään jo siihen hetkeen kun koen sen tutun ja turvallisen tunteen. Surun. Didn't anyone tell you, you're supposed to Break my heart, I expect you to, so why havent you?