10. lokakuuta 2011

Aikataulutettu päiväni


Maanantai 10.10.2011

Klo: 02:01
Hei miksei mua nukuta? Tosin menin nukkumaan jo yhdeksältä kun en jaksanut enää valvoa mutta silti. Enkö nyt ois voinu nukkua kiltisti kellon soittoon. Enpä tietenkään. Nyt on sit ainakin luettu viimesimmät BB -uutiset ni tietää mistä huomenna puhutaan. Pitäisköhän varmuuden vuoks viel kattoo torstain ja perjantain salkkarit?
ps. On aika ihanaa kun varpaita lämmittää yks tuhiseva koira.

Klo: 07:00
Hei hyi yök kuka tän sateen nyt tänne toi. Bussipysäkillä sateenvarjo tuntu vetelevän viimesiään ja se oiskin puuttunu jos se ois kaatosateen aikana hajonnu. Oisin ollut aikamoisen märkä. Onneksi bussi tuli sentään ajallaan mutta tyhmässä ruoholahden s-marketissa ei ollut vielä päivän lehtiä joten jouduin hakemaan sen töölön ärrältä. Sinne meni nekin bonuspisteet.

Klo: 12:30
Kiltti Ravioli, opetelkaa tekemään irtonaista riisiä tuon puuromaisen tahnan sijaan kiitos.

Klo: 15.40
Hei oikeesti, nyt äkkiä jotain tekemistä. Tylsyyden vuoksi olen joutunut ajattelemaan liikaa asioita ahdistuen taas entistä enemmän. Pitäiskö vaan lopettaa, pitäiskö vaan lähteä? Miksi ihmeessä olen paikassa jonne en kuulu. Tarvitsee olla jotain määrättyä ja minä en ole, pitää olla pieni pysyäkseen klubissa.

Klo: 16:40
Päätettiin lähteä Haisulin kanssa kävelyllä ja apteekissa käymään. Onhan sielä pieni tuulenvire juu. No ainakin kului aika. Ja tuntui että ne viimeisetkin "järkevät" ajatukset lähtivät tuulen mukana.
Hei olen Mira 26v ja olen edelleen samaa mieltä kuin 12 vuotiaana seistessäni vaa-alla.
Huominen päivä, tuo mukanasi lämmin tuuli ja jotain tekemistä.

Vielä parisen tuntia ja saan Misan taas kainalooni<3