25. elokuuta 2013

Ilmaista iloa

Ne jotka tuntevat minut, tai lukivat viime vuoden Elmerijahdista, tietävät minun olevan kaiken ”ilmaiskrääsän” ja kylkiäisten perään. Oli se sitten hammastahna näyte tai koiranruoka pussi, minun käteni on ensimmäisenä ojossa. Jotkut ystävistäni ja tutuistani ovat ehkä joskus nolostuneetkin minun rynnätessä ilmaistiskin luo kuin ohjus. Jos näistä ilmoitettaisiin yleisillä ilmoitustauluilla, järjestäisin varmaan työvuoronikin niiden mukaan. (Jos olen tässä väärässä ja yleinen ilmoitustaulu on, ilmoitusta minulle heti!) Messut aiheuttavat minulle kullan kimalluksen silmiin ja näen vain mahdolliset ilmaistuotteet. Jos olisin kaikkiruokainen, maistiaiskojutkin olisi kova huuto. Tosin opiskellessani Helsingissä, muistan aina päivän päätteeksi kiertäneeni Kampin K-Supermarketin perjantaisin, ja siinä se iltapäivän ruokani olikin.

Eikä tämä kylkiäisrieha lopu vain näihin tuotteisiin, jos tuotteen eteen pitää tehdä jotain, kuten leikata ja liimata viivakoodeja –minä teen sen. No minä olen ostanut kalliimpaa vessapaperia, tilannut lehtiä äidilleni ja siskolleni ja käynyt apteekissa vain kävelemässä. Eli kylkiäissatoani viimeajoilta olkaapa hyvä.


::Lambi rewards keräily::





::GUESS Belton -laukku - äidille tilattu Iiris lehden tilaajalahja::




::GUESS Maisy laukku - siskolle tilattu Gloria lehden tilaajalahja::


ps. Kiitos kamalasti ihanista kommenteista, joita sain viime postaukseeni. Tätä juuri haluankin teksteilläni, että ne herättävät mielipiteitä ja saavat ihmiset puhumaan! Tällainen aihe aina jakaa mielipiteitä ja se on hyvä että siitä käydään keskustelua. Haisulin kanssa saimme pitkän keskustelun aikaiseksi kyseisestä tekstistä perjantaina, ja Camikin yhtyi siihen omassa blogissaan. Ja mikään näistä ei ole täysin sama kuin omani, se vain herättää monen muotoisia sanoja. Mutta siis kiitos lukijoilleni, te olettekin siellä vaikka olen jo luullut lukemien huijanneen minua.